آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه اطلاعات کابری منتقل میشوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتورهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتورهای قبلی خود را در این صفحه مشاهده مینمایید.
به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان ح اصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم میرسد ؟
جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویتهای مجموعه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار مجموعه ما رسمیت میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
روشهای ارسال کالا چگونه است ؟
بلافاصله پس از ثبت سفارش در سایت، اقدامات لازم جهت ارسال کالا توسط تیم فروش تشک رویال انجام میشود.
در تهران مشتریان در مدت ۱ الی ۲ روز کاری موفق به دریافت سفارش میشوند.
در شهرستان ها این مدت ممکن است تا ۴ الی ۶ روز کاری افزایش یابد اما به طور معمول در ۳ روز کاری انجام میشود.
با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روشهای ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال میشود که به خواست خود میتوانید هرکدام را انتخاب کنید :
همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان میشوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص میشوند.
چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟
برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
چگونه در سایت سفارش خود را ثبت کنید؟
توجه: برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش میتوانید به آموزش تصویری مندرج در صفحه ی راهنمای ثبت سفارش مراجعه کنید، اما در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر مطالعه ی این قسمت توصیه میشود.
بعد از یافتن کالای خواب مورد نظر در سایت، با کلیک بر روی کالا وارد صفحه ی آن محصول شوید. ویژگیهای محصول را با دقت مطالعه کنید. نوع سرویس مطلوب را انتخاب کنید. با انتخاب هر نوع از سرویسهای موجود (انتخاب عرض تشک )، قیمت آن سرویس ظاهر میشود. تعداد کالای سفارشی شما به صورت پیش فرض بر روی یک عدد است. در صورت نیاز به تعداد بیشتر از قسمت کنار تصویر تغییر دهید. محصول را به سبد خرید اضافه کنید. برای ادامه خرید و افزودن کالاهای دیگر به سبد خرید گزینه “ادامه خرید” را انتخاب کنید و یا برای پرداخت هزینه کالا، گزینه ی “پرداخت نهایی” را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه وارد مرحله ی خلاصه سبد خرید میشوید. در این مرحله استان و شهر مقصد کالا را وارد نمائید. در صورت دارا بودن کد تخفیف، آن را در کادر مشخص شده وارد نمائید و با ثبت گزینه ی “ادامه خرید” به مرحله بعد بروید. اگر قبلا” خرید داشته اید و یا دارای حساب کاربری در سایت هستید، تنها با وارد کردن اطلاعات کاربری خود به مرحله بعد بروید. اگر دارای حساب کاربری در سایت نیستید، ما برای ارسال سفارش شما به اطلاعات شما نیازمندیم. این اطلاعات را در عرض کمتر از چند دقیقه وارد کنید و به مرحله بعد بروید. گزینه ی پرداخت آنلاین را انتخاب کنید.
در صورت ثبت سفارش، خرید شما نهایی شده و یک شماره ی سفارش دریافت خواهید نمود.
در صورت انتخاب پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت اینترنتی منتقل شده و عملیات پرداخت را انجام میدهید و در نهایت شماره سفارش خود را دریافت میکنید.
با اتمام فرآیند خرید، اطلاعات کالای درخواستی و شماره پیگیری سفارش شما به شما پست الکترونیک میشود.
کارخانه و دفتر مرکزی : تهران - بزرگراه ایت الله سعیدی - شهرک صنعتی چهاردانگه - بلوار پنجم - ورودی اول سمت چپ - شرکت رویال
تلفن تماس : 02191035441
واحد فروش شهرستان : 09129677055 - 09129725186
royalmatt.original@gmail.com
شرکت تشک رویال
تشکهای منحصر به فرد و لوکس خود را در طرح ها و ابعاد مختلف برای طیف وسیعی از سلیقه ها با دقیق ترین جزئیات فراهم آورده تا نیاز شما برای یک خواب آسوده محیا گردد.
هدف ما در شرکت تشک رویال بهره گیری از تجهیزات روز دنیا با استفاده از کادری فنی و باتجربه در عرضه بهترین محصول با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت است.
امیدواریم تجربیات خود را در خصوص استفاده از محصولات شرکت رویال با ما در میان بگذارید.
تمامی خدمات و محصولات شرکت رویال، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.